13 yorum:

Ben dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz.Yalnız bir eksik var.Bence resimler için birkaç söz yazmalısınız.Yani biraz hikaye katmak gerek bence.Fotoğraflar olanı yansıtıyor.ama siz de bir şeyler katmalısınız. ;)
Nacizane fikrim.
Dilerseniz değerlendirirsiniz.
Tüm iyi dileklerimle... :)

Adsız dedi ki...

Çok hoş çalışmalar. Kayra'ya katılıyorum. tebrik ederim başarılar diliyorum Elifciğim.

böcük dedi ki...

Bunların içinden bir tanesini seçip çok güzel diyemiyorum ya :) Hepsi birbirinden harika kareler :)) Maşallah Elifim :)) Çok başarılısın :)

Adsız dedi ki...

Harika fotoğraflar bunlar. Tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Çok güzel resimler ya bişi sorucam bu resim çekmek harbidn bir beceri mi(beceriksiz olan ben miyim :D)yoksa makinenin güzel oluşu mu ben de sony cybershot var çok fonksiyonlu bişi diil galiba işin sırrı canon ve nikonlar da mı:)

Adsız dedi ki...

Allah bu insanı fotoğraf çeksin diye yaratmış :p

Ben dedi ki...

@fulya;
benim makine de sony cybershot.
Sanırım bütün mesele makinenin fonksiyonel olmasında ve fotoğrafçının olay ve durumlara bakış açısında...

Adsız dedi ki...

Kayra evet bende öle inanıyorum :)

Adsız dedi ki...

帳號的設計 要有什麼經驗
發問者: Hokkiao ( 實習生 5 級)
發問時間: 2008-10-07 06:59:19 ( 還有 1 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答:
2 意見: 0
[ 檢舉 ]
zycxxcz1234.blogspot.com

方案 : 一ㄍ 【WRETCH】 categorization分類 TRANSFER->一ㄍ [BLOGSPOT] ID帳號








NATIONAL TAIWANUNIVERSITY
IWANNA

éLLa Çiça dedi ki...

resim konusunda bayaa baayaa yeteneklisin, tebrik ederim

hurice dedi ki...

elif harikasın .. başarılarının devamını diliyorum. umarım ilerde çok sevdigin bu foroğraf işinde ilerlemiş ve mutlu olarak görürüz seni..
ayrıca foroğraf çekiminde elbette ki makinanın işlevi fonksiyonu markası önemlidir fakat ruhu yansıtmak da sanat işidir. ve herkes bunu yapamaz.
elifooooooooo öptüm seni :)

Hayalet dedi ki...

Resimleri yorumlarsan, daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

mine dedi ki...

fotoğraflar çok hoş ama neresi burası ?